Веб-квест (webquest) в педагогіці — це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Даний веб-квест з геометрії.
Головне завдання: Учні 8-го класу отримують лист з зашифрованим повідомленням. Для того, щоб розшифрувати повідомлення "історикам" потрібні відомості про деякі невідомі їм факти, допомогти в цьому зможуть "теоретики". Вони вирушають на пошуки теореми, яка здатна поєднати в собі чимало геометричних фактів. Під час подорожі "історики" знайомляться із історією виникнення теореми, життєвим та творчим шляхом Піфагора, його однодумцями. В той самий час "теоретики" шукають різні способи доведення цієї теореми, а "практики" підбирають задачі практичного спрямування на застосування теореми. Четверта група "статисти" тестує учнів в рамках роботи над проектом, а також шукає твори, картини, винаходи, що пов'язані з теоремою Піфагора.
Мета:
- систематизувати відомості про прямокутний трикутник;
- розглянути теорему Піфагора як джерело надзвичайних математичних відкриттів;
- формувати значущість, практичний аспект теореми Піфагора як для геометрії, так і для математиці вцілому;
- підвищувати рівень мотивації навчання та самонавчання;
- поглибити знання учнів з предмета;
- формувати в школярів вміння працювати в групі;
- розвивати комунікативні навички.
Задачі:
- ознайомити школярів способам безпечного пошуку інформації в мережі Інтернет, а також з різними хмарними сервісами;
- навчити створювати електронну скриньку (акаунт) в системі Google та правильно надсилати листи;
- навчити працювати з різними додатками Google;
- навчити створювати документи Google та працювати з ними (редагувати);
- сформувати вміння працювати з сервісом LearningApps.org;
- сформувати вміння працювати з сервісом Wiki Wall.
Комментариев нет:
Отправить комментарий